Ситняківська С. М. (2016) Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 138–145. ISSN 2076-6173.
25.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У даній статті представлена технологія та методичні основи організації проведення занять у ВНЗ зі
спеціальних дисциплін на білінгвальній основі та обґрунтовані організаційно-педагогічні умови її
ефективного застосування в процесі формування соціокультурної та професійної компетенцій
студентів немовних спеціальностей. Доведено, що використання даної технології дасть можливість
підвищити результатів навчання, адже з її допомогою у студентів формуються як лінгвістичні
комунікативні, так і професійні компетенції, зростає особистісна мотивація до навчання, пізнавальна
діяльність, а також укріплюється зв’язок змісту професійного навчання у вищому навчальному закладі з
потребами сучасного ринку праці у білінгвальних фахівцях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | білінгвальне навчання, технологія навчання, фахова підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Вер 2016 20:08 |
Оновлення: | 19 Вер 2016 20:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21950 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 138–145. |