Дяченко О. Ф. (2016) Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 31–35. ISSN 2076-6173.
8.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз".
Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних
компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно-
спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії
навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним
матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно-
орієнтованого змісту математичної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | математична освіта, бакалавр з системного аналізу, інтеграційний підхід, компетентністний підхід. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2016 17:48 |
Оновлення: | 23 Вер 2016 17:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21965 |
ДСТУ 8302:2015: | Дяченко О. Ф. Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 31–35. |