Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості

Костюк Ю. С. (2016) Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 55–59. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури
в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах
сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої
школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено
декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2016 19:57
Оновлення: 23 Вер 2016 19:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21978
ДСТУ 8302:2015: Костюк Ю. С. Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 55–59.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу