Костюк Ю. С. (2016) Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 55–59. ISSN 2076-6173.
Preview
13.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури
в малокомплектних школах. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу в школах
сільської місцевості та розглянуто шляхи поліпшення уроків фізичної культури для учнів середньої
школи. Визначено основні критерії при формуванні рухових умінь в малокомплектних школах. Виділено
декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційований підхід, сільська малокомплектна школа, учні, фізична культура |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2016 19:57 |
Оновлення: | 23 Вер 2016 19:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21978 |
ДСТУ 8302:2015: | Костюк Ю. С. Передумови диференційованого підходу до організації процесу фізичного виховання в школах сільської місцевості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 55–59. |