Луценко О. В. (2016) Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 71–77. ISSN 2076-6173.
Preview
16.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви
зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний
смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті
проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки
мотивів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | свідоме ставлення, мотивація Національної гвардії України, навчальна діяльність, вища освіта. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 18:25 |
Оновлення: | 25 Вер 2016 18:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21983 |