Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності

Луценко О. В. (2016) Мотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 71–77. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви
зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний
смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті
проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки
мотивів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: свідоме ставлення, мотивація Національної гвардії України, навчальна діяльність, вища освіта.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 18:25
Оновлення: 25 Вер 2016 18:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21983

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу