Електронна бібліотека Житомирського державного університету

До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі

Найда Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 86–90. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових
особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано
основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої
компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації
поставлених завдань перед педагогом.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 22:02
Оновлення: 25 Вер 2016 22:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986
ДСТУ 8302:2015: Найда Р. Г. До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 86–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу