Найда Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 86–90. ISSN 2076-6173.
Preview
19.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових
особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано
основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої
компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації
поставлених завдань перед педагогом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 22:02 |
Оновлення: | 25 Вер 2016 22:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986 |
ДСТУ 8302:2015: | Найда Р. Г. До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 86–90. |