Найда Р. Г. (2016) До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 84. С. 86–90. ISSN 2076-6173.
Preview
19.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено аналіз поняття ''життєвої компетентності'' як однієї із складових
особистісно орієнтованої моделі освіти, яка розглядає життя дитини як самоцінність. З’ясовано
основні фактори розвитку життєвої компетентності; визначено базові цінності життєвої
компетентності у дитини в дошкільному закладі та природовідповідні принципи в ході реалізації
поставлених завдань перед педагогом.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | парадигма життєтворчості, життєва компетентність, компетентісний підхід, базові термінальні та базові інструментальні цінності. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 26 Вер 2016 01:02 |
| Оновлення: | 26 Вер 2016 01:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21986 |
| ДСТУ 8302:2015: | Найда Р. Г. До проблеми формування життєвої компетентності дитини в дошкільному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 84. С. 86–90. |


