Пастовенський О. В. (2016) Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 84. С. 97–101. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (356kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено процес розвитку ефективних освітніх систем. Зроблено висновок, що зазначений процес у залежності від міри різноманітності систем і рівня соціального капіталу стратегічно відбувається за синергетичним сценарієм до визначених атракторів – жорсткої системи, систем з делегованими управлінськими повноваженнями, "м’якої", з розвиненою мережевою взаємодією, синергетичної. Водночас траєкторії руху ефективних освітніх систем до атракторів тактично визначаються їхніми можливостями до самоорганізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ефективна освітня система; соціальний капітал; міра різноманітності; синергетичний сценарій; атрактори; жорстка, "м’яка", синергетична освітні системи; делеговані повноваження; мережева взаємодія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 19:21 |
Оновлення: | 10 Вер 2025 08:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21989 |
ДСТУ 8302:2015: | Пастовенський О. В. Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 84. С. 97–101. |