Бурмакіна Н. С. (2016) Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 21–25. ISSN 2076-6173.
6.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна
компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами
професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами
професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття
"критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної
компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання
професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критерій, показник, магістрант, професійно-педагогічна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Жовт 2016 19:20 |
Оновлення: | 20 Жовт 2016 19:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22219 |
ДСТУ 8302:2015: | Бурмакіна Н. С. Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 21–25. |