Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей

Бурмакіна Н. С. (2016) Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 21–25. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

На основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна
компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами
професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами
професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття
"критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної
компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання
професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критерій, показник, магістрант, професійно-педагогічна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Жовт 2016 19:20
Оновлення: 20 Жовт 2016 19:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22219
ДСТУ 8302:2015: Бурмакіна Н. С. Критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 21–25.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу