Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку

Ляпунова В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 84–90. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту культурологічних та
психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх вихователів до
формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція розглядається як один із шляхів
підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено приклади повної, часткової та блокової
форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з підготовки студентів до формування
толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні навчальні дисципліни.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: форми інтеграції, інтеграція виховних завдань, інтегративні дисципліни.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Жовт 2016 19:42
Оновлення: 23 Жовт 2016 19:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22235
ДСТУ 8302:2015: Ляпунова В. А. Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 84–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу