Миценко Д. В. (2016) Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 91–96. ISSN 2076-6173.
18.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті досліджується проблема застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої
школи. Підкреслюється особлива ефективність методу проектів як засобу формування та розвитку
пізнавальної мотивації тих, хто навчається. Аналізується досвід застосування проектного навчання у
викладанні психологічних дисциплін. Наводяться приклади застосування професійно-орієнтованих
завдань проектного типу в процесі підготовки студентів різних спеціальностей. Аналізуються основні
організаційно-педагогічні умови, дотримання яких суттєво впливає на ефективність проектного
навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | метод проектів, алгоритм роботи над навчальним проектом, організаційно-педагогічні умови проектної роботи, формування пізнавальної мотивації. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Жовт 2016 19:44 |
Оновлення: | 23 Жовт 2016 19:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22236 |