Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін

Миценко Д. В. (2016) Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 91–96. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

В статті досліджується проблема застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої
школи. Підкреслюється особлива ефективність методу проектів як засобу формування та розвитку
пізнавальної мотивації тих, хто навчається. Аналізується досвід застосування проектного навчання у
викладанні психологічних дисциплін. Наводяться приклади застосування професійно-орієнтованих
завдань проектного типу в процесі підготовки студентів різних спеціальностей. Аналізуються основні
організаційно-педагогічні умови, дотримання яких суттєво впливає на ефективність проектного
навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: метод проектів, алгоритм роботи над навчальним проектом, організаційно-педагогічні умови проектної роботи, формування пізнавальної мотивації.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Жовт 2016 19:44
Оновлення: 23 Жовт 2016 19:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22236
ДСТУ 8302:2015: Миценко Д. В. Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 91–96.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу