Кравець О. Є. (2015) Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. № 144. С. 371–375.
Preview
стаття на 10. 15.pdf
Завантажити (560kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Л.П. Макарчук |
| Дата подачі: | 01 Лист 2016 10:11 |
| Оновлення: | 02 Жовт 2018 11:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22312 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кравець О. Є. Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. 2015. № 144. С. 371–375. |


