Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням

Кравець О. Є. (2015) Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. № 144. С. 371–375.

[thumbnail of стаття на 10. 15.pdf]
Preview
Текст
стаття на 10. 15.pdf

Завантажити (560kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 01 Лист 2016 08:11
Оновлення: 02 Жовт 2018 08:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22312
ДСТУ 8302:2015: Кравець О. Є. Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. 2015. № 144. С. 371–375.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу