Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів

Семенець С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі». № 9. С. 31–33.

[thumbnail of Математика №9_2016 с. 31-33.pdf]
Preview
Текст
Математика №9_2016 с. 31-33.pdf

Завантажити (130kB) | Preview

Анотація

у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > Математичний аналіз
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Ірина Ігорівна Таргонська
Дата подачі: 07 Лист 2016 07:30
Оновлення: 07 Лист 2016 07:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22346
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі». 2016. № 9. С. 31–33.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу