Семенець С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі». № 9. С. 31–33.
Preview
Математика №9_2016 с. 31-33.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > Математичний аналіз |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Ірина Ігорівна Таргонська |
Дата подачі: | 07 Лист 2016 07:30 |
Оновлення: | 07 Лист 2016 07:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22346 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі». 2016. № 9. С. 31–33. |