Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки)

Федорова М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді.. С. 350–359.

[thumbnail of 2014_ІПВ_Київ.PDF]
Preview
pdf
2014_ІПВ_Київ.PDF

Завантажити (385kB) | Preview

Анотація

статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цінності, соціальні цінності, моральні цінності, методи виховання, засоби виховання.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лист 2016 09:06
Оновлення: 08 Лист 2016 09:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22351
ДСТУ 8302:2015: Федорова М. А. Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2014.. С. 350–359.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу