Федорова М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. pp. 350-359.
2014_ІПВ_Київ.PDF
Download (385kB) | Preview
Abstract
статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | цінності, соціальні цінності, моральні цінності, методи виховання, засоби виховання. |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Date Deposited: | 08 Nov 2016 09:06 |
Last Modified: | 08 Nov 2016 09:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22351 |