Коневщинська О. Е. (2016) Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 54, № 4. С. 32–41. ISSN 2076-8184.
СТАТТЯ КОНЕВЩИНСЬКА в № 4.2016 1.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано актуальність впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну галузь, розкрито сутність основних дефініцій, визначено проблемне коло й уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження. Здійснено огляд державних документів щодо питань впровадження медіаосвіти в Україні, а також питань, пов’язаних з безпечним і відповідальним використанням мережі Інтернет, зокрема мережних технологій у навчальній діяльності. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій, які стосуються обґрунтування важливості та необхідності впровадження медіаосвіти в освітню галузь, а також формування достатнього рівня медіакультури суб’єктів навчальної діяльності. Визначено сутність основних компонентів медіакультури особистості, зокрема медіаграмотності, медіаосвіченості; медіаобізнанасті. Досліджено роль мережних технологій як необхідного інструментарію для впровадження і розвитку медіаосвіти і формування медіакультури особистості у сучасному інформаційному суспільстві.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | медіаосвіта; медіакультура особистості; медіаграмотність; медіаосвіченість; медіаобізнаність; соціальні електронні мережі |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 16 Лист 2016 07:36 |
Оновлення: | 16 Лист 2016 07:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22398 |
ДСТУ 8302:2015: | Коневщинська О. Е. Розвиток медіаосвіти і медіакультури в умовах сучасного інформаційного суспільства. Інформаційні технології і засоби навчання. 2016. Т. 54, № 4. С. 32–41. |