Грибан Г. П., Скорий О. С., Власенко Т., Єловець О. (2007) Проблеми реалізації принципів Болонського процесу на кафедрах фізичного виховання українських ВУЗів. Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання.. С. 38–40.
Г13 (1).PDF
Завантажити (534kB) | Preview
Анотація
Завдання реалізації принципів Болонського процесу полягає не тільки у забезпеченні мобільності студентів та викладачів у межах наукового простору та полегшення працевлаштування на ринках праці, а й у підвищенні якості вищої освіти. Розвиток та становлення освіти згідно вимог кредитно-модульної системи вимагає перегляду й уточнення основних методологічних принципів функціонування системи освіти, скорочення і перегляду навчальних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 15 Лист 2016 11:02 |
Оновлення: | 15 Лист 2016 11:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22408 |
ДСТУ 8302:2015: | Проблеми реалізації принципів Болонського процесу на кафедрах фізичного виховання українських ВУЗів / Грибан Г. П. та ін. Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання. 2007.. С. 38–40. |