Тарнавська Н. П. (2010) Емоційно-розвивальний простір дошкільника в дошкільному навчальному закладі та родині. Личность в едином образовательном пространстве. С. 201–206.
Preview
Емоції.PDF
Завантажити (390kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема створення емоційно-розвиваючого простору для
дитини, його компонентів. Запропоновано поліфункціональну модель емоційно-
розвивального простору в умовах ДНЗ і родини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційно-розвиваючий простір, середовище емоційної підтримки, середовище емоційної активності, середовище емоційної корекції. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Груд 2016 10:23 |
Оновлення: | 01 Груд 2016 10:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22564 |