Антонюк Д. С. (2016) Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті. № 2(27). С. 140–153. ISSN 1998-6939.
140-153.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
MBA-програм, у вищих навчальних закладах, в цілях проведення наукових досліджень та в якості платформи проведення змагань та олімпіад. Розвиток інформаційно-
комунікаційних технологій, що обумовлює зниження витрат на придбання, розробку та
підтримку програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування, дає змогу
очікувати поширення використання таких комплексів та їх експансію в нові галузі
застосування. Динамізм галузі розробки та використання бізнес-симуляцій робить
можливим лише аналіз тенденцій розвитку програмно-імітаційних комплексів
економічного спрямування, розробку гіпотез щодо перспективних галузей застосування
таких програмно-імітаційних комплексів та спостереження процесів розвитку і
адаптації продуктів та сервісів провідних гравців даного ринку. Наведено конкретні
приклади використання програмно-імітаційних комплексів у вищих навчальних закладах
зарубіжжя. Здійснено систематизацію розглянутих програмно-імітаційних комплексів.
З’ясовано, що програмно-імітаційні комплекси економічного спрямування (бізнес-
симуляції) дають змогу доповнити традиційні методи викладання та забезпечити
формування економічних компетентностей спеціалістів різних галузей. Зарубіжний досвід
використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування може
служити основою для формування підходів до впровадження даного засобу навчання та наукових досліджень у навчальних та наукових закладах України.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | програмно-імітаційні комплекси (ПІК), ПІК економічного спрямування, бізнес-симуляції, економічна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 07 Груд 2016 18:59 |
Оновлення: | 07 Груд 2016 18:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22613 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонюк Д. С. Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті. 2016. № 2(27). С. 140–153. |