Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті

Антонюк Д. С. (2016) Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті. № 2(27). С. 140–153. ISSN 1998-6939.

[thumbnail of 140-153.pdf]
Preview
Текст
140-153.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

MBA-програм, у вищих навчальних закладах, в цілях проведення наукових досліджень та в якості платформи проведення змагань та олімпіад. Розвиток інформаційно-
комунікаційних технологій, що обумовлює зниження витрат на придбання, розробку та
підтримку програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування, дає змогу
очікувати поширення використання таких комплексів та їх експансію в нові галузі
застосування. Динамізм галузі розробки та використання бізнес-симуляцій робить
можливим лише аналіз тенденцій розвитку програмно-імітаційних комплексів
економічного спрямування, розробку гіпотез щодо перспективних галузей застосування
таких програмно-імітаційних комплексів та спостереження процесів розвитку і
адаптації продуктів та сервісів провідних гравців даного ринку. Наведено конкретні
приклади використання програмно-імітаційних комплексів у вищих навчальних закладах
зарубіжжя. Здійснено систематизацію розглянутих програмно-імітаційних комплексів.
З’ясовано, що програмно-імітаційні комплекси економічного спрямування (бізнес-
симуляції) дають змогу доповнити традиційні методи викладання та забезпечити
формування економічних компетентностей спеціалістів різних галузей. Зарубіжний досвід
використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування може
служити основою для формування підходів до впровадження даного засобу навчання та наукових досліджень у навчальних та наукових закладах України.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: програмно-імітаційні комплекси (ПІК), ПІК економічного спрямування, бізнес-симуляції, економічна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 07 Груд 2016 18:59
Оновлення: 07 Груд 2016 18:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22613
ДСТУ 8302:2015: Антонюк Д. С. Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті. 2016. № 2(27). С. 140–153.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу