Вознюк О. В. (2013) Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої... С. 239–250.
Preview
voznyuk_Mifi.PDF
Завантажити (499kB) | Preview
Анотація
Аналізуються базові міфи сучасної освіти. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися не стільки на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічні міфи, фундаменталізація знань, міждисциплінарний характер знань. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 19 Груд 2016 13:17 |
Оновлення: | 19 Груд 2016 13:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22790 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Реформування освіти у контексті сучасних освітніх міфів. Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького, В. Огнев'юка, С. Сисоєвої.. 2013.. С. 239–250. |