Вознюк О. В. (2014) Головні аспекти педагогічної інтеграції. Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie. № 7. С. 83–89.
Вознюк_Польща_2015.PDF
Завантажити (406kB) | Preview
Анотація
Обговорюється парадигмальна освітня революція, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | : парадигмальна освітня революція, постіндустріальне суспільство, модернізація освіти, творчі можливості, саморозвиток особистості |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 20 Груд 2016 09:09 |
Оновлення: | 20 Груд 2016 09:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22869 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Головні аспекти педагогічної інтеграції. Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie. 2014. № 7. С. 83–89. |