Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Головні аспекти педагогічної інтеграції

Вознюк О. В. (2014) Головні аспекти педагогічної інтеграції. Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie. № 7. С. 83–89.

[thumbnail of Вознюк_Польща_2015.PDF]
Preview
pdf
Вознюк_Польща_2015.PDF

Завантажити (406kB) | Preview

Анотація

Обговорюється парадигмальна освітня революція, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: : парадигмальна освітня революція, постіндустріальне суспільство, модернізація освіти, творчі можливості, саморозвиток особистості
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 20 Груд 2016 09:09
Оновлення: 20 Груд 2016 09:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22869
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Головні аспекти педагогічної інтеграції. Prosopon. Institut Studiow Miedzynarodiwy I Edukacii w Warszawie. 2014. № 7. С. 83–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу