Гацоєва Лілія (2016) Аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу студентів з обмеженими психофізичними можливостями на заняттях фізичним вихованням. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 444–449. ISSN 2071-5285.
Preview
Гацоєва.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
В усьому світі частка людей із обмеженими психофізичними можливостями постійно збільшується. Держава має забезпечити людині з обмеженими психофізичними можливостями отримання загальної освіти, а потім професійної освіти або вищої. У комплексі проблем, що пов’язані з освітою студентів з обмеженими психофізичними можливостями, виділяється проблема психолого-педагогічного супроводу таких студентів. Це потребує додаткового вивчення та аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | люди із обмеженими психофізичними можливостями; психолого-педагогічний супровід. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Груд 2016 14:47 |
Оновлення: | 26 Груд 2016 14:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22944 |
ДСТУ 8302:2015: | Гацоєва Лілія Аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу студентів з обмеженими психофізичними можливостями на заняттях фізичним вихованням. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 444–449. |