Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу студентів з обмеженими психофізичними можливостями на заняттях фізичним вихованням

Гацоєва Лілія (2016) Аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу студентів з обмеженими психофізичними можливостями на заняттях фізичним вихованням. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 444–449. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Гацоєва.pdf]
Preview
Текст
Гацоєва.pdf

Завантажити (289kB) | Preview

Анотація

В усьому світі частка людей із обмеженими психофізичними можливостями постійно збільшується. Держава має забезпечити людині з обмеженими психофізичними можливостями отримання загальної освіти, а потім професійної освіти або вищої. У комплексі проблем, що пов’язані з освітою студентів з обмеженими психофізичними можливостями, виділяється проблема психолого-педагогічного супроводу таких студентів. Це потребує додаткового вивчення та аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: люди із обмеженими психофізичними можливостями; психолого-педагогічний супровід.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 26 Груд 2016 14:47
Оновлення: 26 Груд 2016 14:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22944
ДСТУ 8302:2015: Гацоєва Лілія Аналіз проблеми психолого-педагогічного супроводу студентів з обмеженими психофізичними можливостями на заняттях фізичним вихованням. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 444–449.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу