Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Корекція порушень постави у молодших школярів із порушеннями мовлення

Подгорна Вікторія (2016) Корекція порушень постави у молодших школярів із порушеннями мовлення. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 548–554. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Подгорна.pdf]
Preview
Текст
Подгорна.pdf

Завантажити (364kB) | Preview

Анотація

У статті наведені результати дослідження фізичного розвитку та порушень постави молодших школярів із порушеннями мовлення. Встановлено, що у 84 % школярів з порушеннями мовлення стан хребта характеризувався наявністю ознак сколіозу та сколіотичної постави, що супроводжувались порушеннями форми спини (сутула спина – 47 %; кругло-увігнута – 30 %; плоска – 7 %), тому припускається, що диференційована корекція постави з урахуванням наявних форм спини буде сприяти оптимізації мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями мовлення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: порушення мовлення, постава, фізичний розвиток, молодші школярі.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 28 Груд 2016 17:02
Оновлення: 28 Груд 2016 17:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23032
ДСТУ 8302:2015: Подгорна Вікторія Корекція порушень постави у молодших школярів із порушеннями мовлення. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 548–554.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу