Подгорна Вікторія (2016) Корекція порушень постави у молодших школярів із порушеннями мовлення. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 548–554. ISSN 2071-5285.
Preview
Подгорна.pdf
Завантажити (364kB) | Preview
Анотація
У статті наведені результати дослідження фізичного розвитку та порушень постави молодших школярів із порушеннями мовлення. Встановлено, що у 84 % школярів з порушеннями мовлення стан хребта характеризувався наявністю ознак сколіозу та сколіотичної постави, що супроводжувались порушеннями форми спини (сутула спина – 47 %; кругло-увігнута – 30 %; плоска – 7 %), тому припускається, що диференційована корекція постави з урахуванням наявних форм спини буде сприяти оптимізації мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями мовлення.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | порушення мовлення, постава, фізичний розвиток, молодші школярі. |
| Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
| Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Дата подачі: | 28 Груд 2016 19:02 |
| Оновлення: | 28 Груд 2016 19:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23032 |
| ДСТУ 8302:2015: | Подгорна Вікторія Корекція порушень постави у молодших школярів із порушеннями мовлення. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 548–554. |


