Задорожна Ольга, Бунєєва Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 314–318. ISSN 2071-5285.
Preview
Задорожна.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 03 Січ 2017 06:06 |
Оновлення: | 03 Січ 2017 06:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23100 |
ДСТУ 8302:2015: | Задорожна Ольга, Бунєєва Вікторія Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 314–318. |