Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики

Задорожна Ольга, Бунєєва Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 314–318. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Задорожна.pdf]
Preview
Текст
Задорожна.pdf

Завантажити (333kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: спортивний маркетинг, Інтернет-маркетинг, Інтернет-ресурси.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 03 Січ 2017 06:06
Оновлення: 03 Січ 2017 06:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23100
ДСТУ 8302:2015: Задорожна Ольга, Бунєєва Вікторія Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 314–318.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу