Пахомова Т. Г. (2007) Зміст і управління перепідготовкою вчителів у 20-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. pp. 205-208.
Preview
111111.pdf
Download (121kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито суть змісту управління та особливості перепідготовки вчителів у 20-ті роки ХХ століття, проаналізовані шляхи управління перепідготовкою та здійснення контролю. Мета статті полягає у теоретичному осмисленні проблем підвищення кваліфікації вчителів у 20-30 роки ХХ століття. Матеріал статті може бути використаний викладачами та слухачами інститутів післядипломної освіти
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LA History of education |
| Depositing User: | О.О. Казмірчук |
| Date Deposited: | 18 Nov 2008 12:48 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2327 |
| ДСТУ 8302:2015: | Пахомова Т. Г. Зміст і управління перепідготовкою вчителів у 20-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. pp. 205-208. |


