Пахомова Т. Г. (2007) Зміст і управління перепідготовкою вчителів у 20-х роках ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. С. 205–208.
Preview
111111.pdf
Завантажити (121kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито суть змісту управління та особливості перепідготовки вчителів у 20-ті роки ХХ століття, проаналізовані шляхи управління перепідготовкою та здійснення контролю. Мета статті полягає у теоретичному осмисленні проблем підвищення кваліфікації вчителів у 20-30 роки ХХ століття. Матеріал статті може бути використаний викладачами та слухачами інститутів післядипломної освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:48 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2327 |
ДСТУ 8302:2015: | Пахомова Т. Г. Зміст і управління перепідготовкою вчителів у 20-х роках ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. С. 205–208. |