Горбенко С. С. (2016) Крос-культурна домінанта в гуманістичному вихованні особистості засобами музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 56–60. ISSN 2076-6173.
Preview
13.pdf
Завантажити (348kB) | Preview
Анотація
У статті визначаються теоретичні основи цивілізаційної складової духовно-морального розвитку особистості – крос-культурної домінанти, що полягає у поєднанні класичних, народних традицій виховання з прогресивними педагогічними інноваціями. Відстоюється ідея гуманістичного виховання учнів засобами музики на засадах історико-педагогічного та історико-культурного вимірів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | домінанта, культурно-історична педагогіка, наступність, гуманістичне виховання, загальна музична освіта, методи, духовна цінність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:19 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23503 |
ДСТУ 8302:2015: | Горбенко С. С. Крос-культурна домінанта в гуманістичному вихованні особистості засобами музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 56–60. |