Горбенко С. С. (2016) Крос-культурна домінанта в гуманістичному вихованні особистості засобами музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 86. С. 56–60. ISSN 2076-6173.
Preview
13.pdf
Завантажити (348kB) | Preview
Анотація
У статті визначаються теоретичні основи цивілізаційної складової духовно-морального розвитку особистості – крос-культурної домінанти, що полягає у поєднанні класичних, народних традицій виховання з прогресивними педагогічними інноваціями. Відстоюється ідея гуманістичного виховання учнів засобами музики на засадах історико-педагогічного та історико-культурного вимірів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | домінанта, культурно-історична педагогіка, наступність, гуманістичне виховання, загальна музична освіта, методи, духовна цінність. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 30 Січ 2017 21:19 |
| Оновлення: | 30 Січ 2017 21:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23503 |
| ДСТУ 8302:2015: | Горбенко С. С. Крос-культурна домінанта в гуманістичному вихованні особистості засобами музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 86. С. 56–60. |


