Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід

Проворова Є. М. (2016) Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 120–124. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (345kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: методична підготовка майбутнього вчителя музики, музично-методичний курс, співацька діяльність, музичне сприйняття, культура слухання, педагогічна праксеологія
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:04
Оновлення: 30 Січ 2017 20:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23517
ДСТУ 8302:2015: Проворова Є. М. Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 120–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу