Проворова Є. М. (2016) Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 120–124. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (345kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методична підготовка майбутнього вчителя музики, музично-методичний курс, співацька діяльність, музичне сприйняття, культура слухання, педагогічна праксеологія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:04 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23517 |
ДСТУ 8302:2015: | Проворова Є. М. Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 120–124. |