Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій

Цюряк І. О., Луценко В. В. (2016) Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 168–174. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
Текст
35.pdf

Завантажити (383kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідними положеннями сучасної музичної освіти, порушується проблема розвитку творчих якостей майбутніх фахівців на засадах продуктивного їх застосування; визначено рівні саморозвитку майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування; встановлено, що дієвість розроблених нами педагогічних умов і методичних прийомів сприяла підвищенню рівня фахової підготовки та допомагала студентам у вільному застосуванні загальнокультурологічних та загальномузичних знань на практиці.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієновані технології навчання, індивідуалізація процесу навчання, творчий розвиток особистості, педагогічні умови, методичні прийоми, художньо-творча самореалізація, самовдосконалення, саморозвиток студентів, диригентсько-хорова підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:30
Оновлення: 21 Квіт 2019 17:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23527
ДСТУ 8302:2015: Цюряк І. О., Луценко В. В. Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 168–174.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу