Цюряк І. О., Луценко В. В. (2016) Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 168–174. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (383kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідними положеннями сучасної музичної освіти, порушується проблема розвитку творчих якостей майбутніх фахівців на засадах продуктивного їх застосування; визначено рівні саморозвитку майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування; встановлено, що дієвість розроблених нами педагогічних умов і методичних прийомів сприяла підвищенню рівня фахової підготовки та допомагала студентам у вільному застосуванні загальнокультурологічних та загальномузичних знань на практиці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієновані технології навчання, індивідуалізація процесу навчання, творчий розвиток особистості, педагогічні умови, методичні прийоми, художньо-творча самореалізація, самовдосконалення, саморозвиток студентів, диригентсько-хорова підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:30 |
Оновлення: | 21 Квіт 2019 17:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23527 |
ДСТУ 8302:2015: | Цюряк І. О., Луценко В. В. Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 168–174. |