Цюряк І. О., Луценко В. В. (2016) Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 86. С. 168–174. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (383kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідними положеннями сучасної музичної освіти, порушується проблема розвитку творчих якостей майбутніх фахівців на засадах продуктивного їх застосування; визначено рівні саморозвитку майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування; встановлено, що дієвість розроблених нами педагогічних умов і методичних прийомів сприяла підвищенню рівня фахової підготовки та допомагала студентам у вільному застосуванні загальнокультурологічних та загальномузичних знань на практиці.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | особистісно орієновані технології навчання, індивідуалізація процесу навчання, творчий розвиток особистості, педагогічні умови, методичні прийоми, художньо-творча самореалізація, самовдосконалення, саморозвиток студентів, диригентсько-хорова підготовка |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 30 Січ 2017 22:30 |
| Оновлення: | 21 Квіт 2019 20:13 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23527 |
| ДСТУ 8302:2015: | Цюряк І. О., Луценко В. В. Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 86. С. 168–174. |


