Кравець О. Є. (2007) Історичний аналіз поняття «проектування» в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 161–165.
Preview
70.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено історичний аналіз поняття "проектування" навчального процесу в контексті вивчення діяльності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано похідні категорії від поняття проектування такі як: "соціальне проектування", "метод проектів", "педагогічне проектування", "професійна проектувальна педагогічна діяльність викладача вищої школи" і показані їх відмінності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Т.П. Войтко |
| Дата подачі: | 24 Лист 2008 09:01 |
| Оновлення: | 02 Жовт 2018 11:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2356 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кравець О. Є. Історичний аналіз поняття «проектування» в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. С. 161–165. |


