Кравець О. Є. (2007) Історичний аналіз поняття «проектування» в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. pp. 161-165.
Preview
70.pdf
Download (127kB) | Preview
Abstract
У статті здійснено історичний аналіз поняття "проектування" навчального процесу в контексті вивчення діяльності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано похідні категорії від поняття проектування такі як: "соціальне проектування", "метод проектів", "педагогічне проектування", "професійна проектувальна педагогічна діяльність викладача вищої школи" і показані їх відмінності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of English Language and Primary ELT Methodology |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 24 Nov 2008 09:01 |
| Last Modified: | 02 Oct 2018 11:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2356 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кравець О. Є. Історичний аналіз поняття «проектування» в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. pp. 161-165. |


