Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Комунікативні та соціокультурні характеристики бренду

Ущаповська І. В. (2016) Комунікативні та соціокультурні характеристики бренду. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.)...

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Текст
25.pdf

Завантажити (508kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 07 Лют 2017 09:52
Оновлення: 07 Лют 2017 09:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23689
ДСТУ 8302:2015: Ущаповська І. В. Комунікативні та соціокультурні характеристики бренду. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.).. 2016..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу