Малярчук О. В. (2007) Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. pp. 171-174.
Preview
22.pdf
Download (125kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано процес надання акредитації програмам дистанційного навчання, які пропонують провайдери вищої освіти США; розкрито сутність поняття "акредитація"; висвітлено діяльність акредитаційних органів або асоціацій, які підтримують програми дистанційного навчання в США.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 11:47 |
| Last Modified: | 21 Aug 2025 15:34 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2371 |
| ДСТУ 8302:2015: | Малярчук О. В. Акредитація програм дистанційного навчання як інноваційний компонент менеджменту освіти США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. pp. 171-174. |


