Підлужна Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 55–57. ISSN 2076-6173.
Preview
05pgvmom.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:35 |
Оновлення: | 05 Груд 2017 21:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2373 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 55–57. |