Моісєєва М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 51–54. ISSN 2076-6173.
Preview
05mmatim.pdf
Завантажити (131kB) | Preview
Анотація
У статті викладено зміст та шляхи інтеграції музикознавчих і психолого-педагогічних знань, що складають наукову основу творчої інтуїції виконавців у процесі ансамблевого музикування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2377 |
ДСТУ 8302:2015: | Моісєєва М. А. Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 51–54. |