Моісєєва М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 51–54.
Preview
05mmatim.pdf
Завантажити (131kB) | Preview
Анотація
У статті викладено зміст та шляхи інтеграції музикознавчих і психолого-педагогічних знань, що складають наукову основу творчої інтуїції виконавців у процесі ансамблевого музикування.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | M Музика > MT Музичні вказівки і вивчення | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти | 
| Користувач: | О.А. Халімончук | 
| Дата подачі: | 25 Лист 2008 13:36 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 21:45 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2377 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Моісєєва М. А. Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 51–54. | 


