Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проникнення реклами в академічний дискурс

Давидович С. С. (2016) Проникнення реклами в академічний дискурс. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.)..

[thumbnail of 65.pdf]
Preview
Текст
65.pdf

Завантажити (515kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 14 Лют 2017 13:24
Оновлення: 14 Лют 2017 13:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23839
ДСТУ 8302:2015: Давидович С. С. Проникнення реклами в академічний дискурс. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.).. 2016.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу