Бондарчук Л. І. (2005) Текст на уроці мови як методична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 29–31.
Preview
05blimmp.pdf
Завантажити (110kB) | Preview
Анотація
Рівень організації навчальної роботи з текстом прямопропорційно залежить від рівня його сприймання, що має виразно індивідуально-психологічні особливості, - має враховувати методика.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:55 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2396 |
ДСТУ 8302:2015: | Бондарчук Л. І. Текст на уроці мови як методична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 29–31. |