Міненко Н. М. (2007) Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 188–192.
Preview
27.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті на основі державних документів щодо розвитку системи освіти визначено актуальність проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу, а також розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою дослідження зазначеної проблеми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:22 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2397 |