Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу

Міненко Н. М. (2007) Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 188–192.

Анотація

У статті на основі державних документів щодо розвитку системи освіти визначено актуальність проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу, а також розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою дослідження зазначеної проблеми.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:22
Оновлення: 14 Серп 2015 18:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2397

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу